piątek, 29 listopada 2013

Mix Outfits - On Call

Dni mijają mi teraz w strasznie szybkim tempie. Dziwię się sobie, że pamiętam o dodawaniu postów bo jak to bez szkoły bywa - ja dni tygodnia nie ogarniam. Powoli rozkręcam się na praktykach (czytaj: zauważają, że jestem i podrzucają mi czarną, nudną robotę). Powoli też kończę ogarniać swój pokój po malowaniu. Dodatkowe koszty z powodu niepasującej lampy i karnisza oczywiście rujnują mi nastrój. Nie wiem czy to przez te moje powolne ruchy ale takie jakieś żółwie kolory wam prezentuję. Mój wywód w skrócie #hardlife


Kolczyki - Epiphany
Kurtka - Fallen Angel
Golf - Apres Ski
Spodnie - Stylein
Buty - Front Row




5 komentarzy:

  1. Kurtkę założyłaś może trochę za wysoko, ale zestaw jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wymieniłabym golfik, ale i tak jest ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wydaje że za wysoko dałaś płaszcz :) Ale kolorystycznie fajnie wygląda ta stylizacja :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie :d

    klusia03

    OdpowiedzUsuń