niedziela, 22 grudnia 2013

Bitwa na Style - wyniki

Początkowo miałam w planach całkiem inne rozstrzygnięcie tego konkursu, jednakże nastąpiła zmiana. Osoba, która otrzyma największą ilość punktów od jurorów otrzyma dodatkowo 100sd. W dalszym ciągu będzie mogła powalczyć o:
Nagrody:
I MIEJSCE - 400sd
II MIEJSCE - 300sd
III MIEJSCE - 200sd

O zwycięstwie danej osoby zdecyduje ankieta, czyli obserwatorzy. Jeżeli dowiem się, że któryś z uczestników prosi o głosy to zostanie automatycznie zdyskwalifikowany.

JURORZY: 

KACCUNIA:




MAGDUSIA500:



AGA-AGATA:



A OTO PRACE: 

DOMINIKADOMCIA:



KACCUNIA: Na pierwszy rzut oka to prosta, klasyczna stylizacja, jednak po dokładniejszym przyjrzeniu się, możemy dostrzec w niej kilka defektów. Góra jest poprawna, jednak warto byłoby pokusić się o zakrycie zdobień na rękawach. W całej stylizacji jest ich zbyt wiele, mimo że wszystkie w pewnym stopniu ze sobą współgrają. Torebka to moja absolutna ulubienica, jednak zmieniłabym buty. Odkryte palce burzą dosyć ciężką całość. Lepiej sprawdziłyby się czarne szpilki lub wysokie platformy. 
 6/10

MAGDUSIA500: Mam mieszane uczucia. Z jednej strony jest to dość ładna stylizacja, a z drugiej odrobinę za prosta jak na finał tego konkursu. Poległeś na detalach, typu lakier na paznokciach. Nijak nie pasuje do całości i gryzie się z resztą. I ten ogromny pierścionek imitujący diament... 
6/10

AGA-AGATA: Całkiem ciekawie dopasowałeś czarny sweter z cekinami na przedramionach, do butów o podobnej podeszwie i torebki ze srebrnymi akcentami. Stylizacji nie składa się z wielu elementów, a jest całkiem przyjazna dla oka. 
8/10



KACCUNIA: Zestawienie zupełnie nie trafia w mój gust. Spodnie mają drażniącą fakturę, są zbyt gładkie i połyskujące, jednocześnie "gryzą się" z zapięciami przy tych przepięknych szpilkach. Bluzka to po prostu faux pas, połączenie militarnego wzoru z seledynem i naćwiekowanym paskiem to modowy koszmar. Plus za idealne skomponowanie dodatków, widać w tym jakąś konsekwencję. 
3/10

MAGDUSIA500: Cóż, po raz kolejny przyczepię się, że jest zbyt prosto. Połączenie spodni z tymi szpilkami jeszcze jakoś przeżyję, ale bluzki z pewnością nie. Coś niedobrego Cię podkusiło by dodać ją do tej stylizacji? Jak dla mnie jest to jedna z najgorszych i najbardziej kiczowatych rzeczy na stardoll. I znów się przyczepię do tego "diamentu". Nijak się wpasowuje w klimat outiftu. Jedyną rzeczą, która w 100% przekonuje mnie w tej stylizacji, to torebka. 
4/10

AGA-AGATA: Troszkę nie podoba mi się to, że praktycznie wszystko (poza spodniami) jest z najnowszej kolekcji Valentino, przez co automatycznie masz dopasowane rzeczy. Całość wygląda prawidłowo, casualowo, nie jest przesadzona. Niestety, za tamten fakt muszę Ci przyznać:
5/10


KACCUNIA: To całkiem ładny, lekki i przywodzący na myśl wiosnę makijaż. Jest poprawnie i estetycznie wykonany. Brwi mogłyby być nieco jaśniejsze, jednak nie są słabym elementem, nadają całej twarzy wyrazistości i są jej oprawą, a chyba o to tutaj chodziło. Mimo że nie jest to moja ulubiona kolorystyka, całość jest bardzo przyjemna dla oka. 
8/10

MAGDUSIA500: Mogłabym go skomentować tylko jednym słowem: cudowny. Poprawnie wykonany, policzki dość dokładnie pomalowane, co jest rzadkością. I oczywiście piękna kolorystyka. 
10/10

AGA-AGATA: Dałeś świeże kolorki do makijażu, co jest dla mnie na plus. Oczy prawidłowo pomalowane, wydaje mi się, że trochę za wysoko usytuowane. Przyczepić się mogę jedynie do różu na policzkach (mógłby być po prostu mniej intensywny). 
8/10

ILOŚĆ ZDOBYTYCH PUNKTÓW: 58

JARUS55:

KACCUNIA: Kolorystyka do mnie przemawia, lubię połączenie różu i fioletu z czernią. Przepych faktur jest tutaj nie do zniesienia: brokatowy top, skórzana kamizelka, tiulowa spódnica, wzorzysta torebka i bransoletki przy sandałach na platformach to zbyt wiele. W postaci dodatkowego prezentu otrzymujemy wielką kokardę na włosach i połyskujące okulary z czarnymi oprawkami. 
2/10

MAGDUSIA500: Ogółem podoba mi się. Z pewnością jest kilka drobnych elementów, które bym wymieniła. Zaliczają się do tego m.in. buty. Nie znoszę ich i w tym połączeniu także mnie nie przekonują. Na ich miejsce widziałabym jakieś kryte, najlepiej w jednolitym kolorze. Brokatowy top zamieniłabym na jakiś prosty, bez zbędnych ozdobień. I oczywiście kokarda, która powinna zniknąć, bo daje efekt "dziewczynki z podstawówki". 
7/10

AGA-AGATA: Cała stylizacja wydaje się ciekawa. Boli mnie źle założona torebka (pod rękawem i spódnicą). Nie podobają mi się także okulary.
8/10


KACCUNIA: Ta stylizacja to najmocniejszy punkt, z trzech poddanych mojej ocenie prac. Jest jasna, lekka i bardzo nowoczesna. Pokusiłabym się o zdjęcie naszyjnika, który nie komponuje się z innymi dodatkami. Być może warto byłoby zmienić buty, przykładowo na białe szpilki. 
5/10

MAGDUSIA500: Tutaj nie mam już żadnych zastrzeżeń. Stylizacja przywodząca na myśl lato lub wiosnę, z pewnością za sprawą kolorystyki. Ogólnie widać, że outfit jest przemyślany i spójny kolorystycznie. 
8/10

AGA-AGATA: Bardzo ładna stylizacja, raczej nie mam się do czego przyczepić. Fajne połączenie bluzki ze spódnicą i wisiorkiem. Buty mogłyby być trochę jaśniejsze, ale i tak jest świetnie. 
9/10


KACCUNIA: Dobry dobór cieni na powiekach, jednak bardzo kiepskie wykonanie. Policzki zdecydowanie wymagają delikatnego muśnięcia różem, a cieniowane usta są po prostu kiczowate. 
1/10

MAGDUSIA500: Hmm... Podoba mi się sposób w jaki pomalowałeś oczy. Lubię mocno podkreślone oczy, także tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. I to chyba byłoby na tyle z pozytywów tego makijażu. Przejdźmy do tego, co najbardziej rzuca się w oczy - usta. Zamysł był dobry, gorzej z wykonaniem. Przydałyby się Twojej doll lekko zarumienione policzki, bo bez tego wygląda zbyt blado przy tak mocnym i ciemnym makijażu. 
5/10

AGA-AGATA: Podoba mi się twój makijaż. Ładnie pomalowałeś oczy, w ustach zbyt widoczne jest przejście pomiędzy kolorami, mogłeś "przesunąć" je lekko w górę, ale to taki szczegół. Brwi, nos i fryzura trafione. Jednak nadal jest trochę pusto, mogłeś musnąć policzki różem, albo dać jakieś cienie ze StarDesign.
7/10

ILOŚĆ ZDOBYTYCH PUNKTÓW: 52

...TENTURI...:


KACCUNIA: Zupełnie nie w moim stylu, jednak nie prezentuje się najgorzej. Tiulowa spódnica to zdecydowanie najciekawszy element całego zestawienia. Piękne pudrowe i beżowe odcienie połączone z ciężką czernią to strzał w dziesiątkę. Przeszkadza mi tutaj zbyt masywny, złoty naszyjnik, który z drugiej strony idealnie komponuje się z okularami. Tworzenie takich przekombinowanych stylizacji wymaga jednak konsekwencji: albo srebro, albo złoto. Delikatne, pikowane obszycia na torebce lekko połyskują na srebrno, co nijak ma się do reszty dodatków. 
5/10

MAGDUSIA500: Z pewnością nie jest to w moim stylu i nie do końca mnie przekonuje. Zbyt wiele tutaj się dzieje. Tiulowa spódnica, wielkich rozmiarów kokarda, srebro, złoto, czerń i powstał ogromny misz masz. Ja lubię kreatywność, ale taką, która niesie coś ze sobą. Nie obraź się, ale nazwę tą stylizację "wysypiskiem", bo właśnie to słowo kojarzy mi się idealnie z tym outfitem, wszystkiego tutaj jest pełno. Może i kolorystycznie wszystko się ze sobą łączy, ale nic poza tym. 
2/10

AGA-AGATA: Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji. Z jednej strony jest ok, z drugiej niezbyt. Buty nie pasują kompletnie, widzę tutaj jakiś lekkie sandałki lub coś podobnego. Zrezygnowałbym z ogromnej kopertówki i zmienił na mniejszą, bądź całkiem się jej pozbył. Sama baza, czyli bluzka i spódnica "DIY" oraz kokarda są interesującym połączeniem, ale przeładowałeś dodatkami. 
5/10


KACCUNIA: Jest dosyć ciekawie: nowocześnie, wręcz wybiegowo. To proste zestawienie godne salonów. Kurtka jest zbyt ciężka - możemy odnieść wrażenie, że góra przygniata dół. Mimo wszystko jest poprawnie, świetna równowaga pomiędzy dodatkami, a zdobieniami na spodniach (ich kolorystyka nie jest idealnie dobrana, ale nie przeszkadza mi to). 
7/10

MAGDUSIA500: Tutaj jest już zdecydowanie lepiej. Kolorystycznie wszystko ze sobą współgra i nie ma takiego "bałaganu" jak w poprzedniej. Mimo wszystko na miejscu tej torebki widziałabym jakąś elegancką, czarną kopertówkę. Poza tym mam wrażenie, że skórzana bluza burzy proporcję całej stylizacji. Niby jest nowocześnie, ale ja bym ją zastąpiła złotą lub czarną koszulą. 
6/10

AGA-AGATA: Kolorystycznie dobrałeś dobrze, niestety z artykułami poszło Ci o wiele gorzej. Te spodnie w dodatku do skórzanej, workowatej bluzki są w 99% nietrafionym połączeniem. Torebka niby pasuje do akcentów na spodniach, jednakże do reszty średnio. Na twoim miejscu nie dawałbym marynarki, która po "założeniu" będzie z resztą tworzyła okropny set. 
3/10


KACCUNIA: Aż chciałoby się rzec "o losie". Ten makijaż jest bardzo kiepsko wykonany. Policzek znajdujący się po lewej stronie jest dużo ciemniejszy od drugiego; sytuacja powtarza się na powiekach, gdyż na jednej z nich jest zdecydowanie więcej brązowego cienia. Na dodatek nie przepadam za błyszczykami, a kąciki ust nie są domalowane (domyślam się, że to celowy zabieg, jednak nie jest on na miejscu). Być może wyglądałoby to nieźle z daleka, z bliska niestety nie.
2/10 

MAGDUSIA500: Prawdę mówiąc nie wiedziałam jak mam się zabrać za ocenę tego makijażu. Po pierwszym spojrzeniu na to "dzieło" wiedziałam, że będę musiała skrytykować większość albo i całość. Zacznę tradycyjnie od oczu. Pierwsze co się rzuca w oczy to ten sztuczny eyeliner. Nie wiem w jakim celu go tu umieściłeś, ale w żadnym wypadku nie polecam tego nikomu. Wygląda to wręcz koszmarnie. Policzki są pomalowane "na odwal". A błyszczyk na ustach to prawdziwy koszmar na jawie. 
1/10

AGA-AGATA: Chyba jedynym elementem, który mi się tu podoba są włosy. Masz okropny, "pucułowaty" kształt twarzy. Kompletnie nie podoba mi się makijaż, który jest zdecydowanie za mocny i niedokładny. Kości policzkowe są pomalowane krzywo i zbyt mocnym kolorem, tak samo oczy. Usta+błyszczyk Luxe=tandeta. 
2/10

ILOŚĆ ZDOBYTYCH PUNKTÓW: 33

100SD OTRZYMUJE: 

DOMINIKADOMCIA:



A TERAZ TO WY ZDECYDUJECIE KTO MA WYGRAĆ 
I BITWĘ NA STYLE:

DOMINIKADOMCIA:


JARUS55:


...TENTURI...










11 komentarzy:

  1. Piotrek oczywiście :*
    Wydaje mi się też, że trochę zbyt mocno ocenialiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest finał, więc trzeba było liczyć się z tym jak to może być ocenione :)

      Usuń
  2. Oceny surowe, ale ja to lubię! Waham się między Piotrkiem a Kamilem...

    OdpowiedzUsuń
  3. + Będzie / kiedy będzie II seria Bitwy na Style?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglosowalam na dominikadomcia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Po obejrzeniu stylizacji oraz makijaży od razu wiedziałam na kogo zagłosować. I tak też zrobiłam (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos na dominkadomcia :)) Życzę wszystkim powodzenia!!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu tenturi słabo ci poszło moj piekny :*

    OdpowiedzUsuń