wtorek, 24 grudnia 2013

I Bitwa na Style - wyniki!

W oczekiwaniu na kolację wigilijną postanowiłam opublikować jeszcze wyniki.
Nie przedłużając, oto one:

III MIEJSCE i 200SD zdobywa:

 ...TENTURI...


II MIEJSCE i 300SD zdobywa:

jarus55

I MIEJSCE i 400SD + 100SD zdobywa:

dominikadomcia


Gratuluję Wam wszystkim! Jesteście tak utalentowani, że z pewnością jeszcze nie jeden raz
osiągniecie sukcesy :)

Po nagrody zgłaszacie się w mojej Księdze Gości. Wcześniej jednak wystawcie coś
dla mnie w bazarze za daną kwotę + prowizja.

Dziękuję wszystkim za ten czynny jak i bierny udział w Bitwie na Style :)
Do zobaczenia niedługo w kolejnej odsłonie Bitwy na Style! 


10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ale macie prezenty na Święta. :)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ CI BARDZO ZA WSPANIAŁY PREZENT BOŻENARODZENIOWY NA STARDOLLU! JESTEŚ GENIALNA!
    GRATULUJĘ CHŁOPAKOM! :)

    PS: Jeszcze nie zdążyłem przeczytać opinie na temat moich prac, bo nie miałem internetu przez 3 dni (dlatego nie zobaczyliście moich komentarzy przez ten czas). Słyszałem, że jury ostro oceniały stylizację. Lubię takie opinie jak najbardziej! Pewnie zostałem zhejtowany, bo przyznam, że zrobiłem słabe stylizacje, stać mnie na więcej, ale niestety, czas na to mi nie pozwolił i wolałem bardziej się poświęcić nauce niż sd. ALE I TAK BARDZO SIĘ CIESZĘ, ZE TAK DALEKO ZASZEDŁEM I JESTEM W SIÓDMYM NIEBIE! :D

    Jeszcze raz dziękuję i jeszcze raz gratuluję chłopakom! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: I przepraszam za błędy, okropnie mi się pisze na laptopie, który pożyczyłem od koleżanki mojej mamy (moi bracia przyjechali i oczywiście zajęli mi mój komputer) i jeszcze ze szczęścia moglem napisać różne błędy! :D

      JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ XD

      Usuń
  3. Gratuluję, zwycięzca w pełni zasłużony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację. Miejsca słusznie zajęte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim <3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuklacje!!!

    Edka2929

    Głosowałam waśnie na dominikadomcia!

    OdpowiedzUsuń