sobota, 21 grudnia 2013

List do Mikołaja!

Witajcie! Jak wiadomo święta coraz bliżej, a biedny Mikołaj zapracuje nam się chyba na śmierć. A więc aby go wspomóc w jego działaniach dodaję tą notkę. Waszym zadaniem jest napisanie kilku prezentów, które chcielibyście otrzymać na stardoll, typu: ubranie, jakiś dodatek, itp. Mogą to być też zrobione screeny wymarzonych rzeczy. Na dodanie takiego listu  macie czas do 20.12.2013r. Dokładnie przemyślcie swoje prezenty, a już 24.12.2013r. do części z Was przyjdzie Mikołaj z workiem upominków :)


LISTY MOGĄ DODAĆ JEDYNIE OBSERWATORZY BLOGA

EDIT: CZAS PRZEDŁUŻONY DO 22.12.2013, DO GODZINY 14.00

33 komentarze:

  1. Mi marzą się dwa wnętrza. Jedno z widokiem na panoramę miasta lub drugie z Chanel Tribute.
    http://oi44.tinypic.com/51pu2r.jpg

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 XII 2013
    Drogi Święty Mikołaju!

    Nawet nie wiesz ile chciałabym rzeczy. Ucieszyłabym się gdybym dostała chociaż jedną z nich. A są to:
    - Polka Dotted Sweatpants ze sklepu Pretty'n'Love♥. Spodnie, o które proszę Cię już od kliku Gwiazdek,
    - Cloud Printed Tunic. Niegdyś dostępna w sklepie B. Bisou,
    - Pasiasty sweter oversize marki Evil Panda,
    - Moherowy sweter oversize z Bisou,
    - Szara wełniana sukienka także z Bisou,
    - Czarno - granatowa kurtka pochodząca z archiwalnych kolekcji,
    - Bluzka ze znaną Twiggy również z Archive,
    - Długa szaro - biała koszulko-sukienka ze sklepu Bisou.
    Tak jak już wspomniałam: w tym roku trochę poszalałam, ale ucieszyłaby mnie choć jedna rzecz. Wszystkie te ubrania można znaleźć w przeróżnych bazarach. Abyś ze swej starości się nie pomylił, wysyłam Ci też ich zdjęcie. :)

    http://bankfotek.pl/view/1624985

    xoxo
    Patrycja,
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Chciałabym dwie rzeczy, miałam je sama kupić, ale skoro taka akcja to może skorzystam:)

    http://bankfotek.pl/image/1624991.jpeg

    Badscere

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam/marzę o dżinsowej kamizelce z Archive z poprzyszywanymi łatkami. Mikołaju, przemęczysz się. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj mikołaju, mikołaju :)
    Jest milion rzeczy jakie chciałabym dostać ! :D

    Nierealne : http://pl.tinypic.com/r/fnr136/5
    Ze starplazy: http://pl.tinypic.com/r/8vn59s/5
    http://pl.tinypic.com/r/14x2hwz/5

    grzeczna Klaudia - klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi Mikusiu!
    Bardzo chciałabym dostać spodnie w kropki z Red Carpet, jeżeli byłoby to możliwe :)
    Pozdrawiam, MyMelisaWhite! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Mikołaju!
    Jak wiesz już od bardzo długiego czasu poszukuję 3 rzeczy, których screen wysyłam Ci poniżej. Są one dla mnie bardzo ważne, zależy mi na ich posiadaniu. Nie proszę Cię o nic więcej, tylko o to. Niestety nie jestem dość bogata, aby sprawić sobie te ubranka, dlatego liczę na szczęście i na Ciebie Mikołaju, że wysłuchasz mojej prośby i spłenisz moje marzenie :*
    http://i42.tinypic.com/2vht6d0.png

    Grzeczna jak zwykle-
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo super! :)
    Pomyślimy nad czymś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, przemyślę bardzo dokłaadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogi Mikołaju !
    Bardzo, bardzo, bardzooo chciałabym białego wilka ♥ Wiem, że w Laponii czy gdzie Ty tam mieszkasz może być z nim problem bo masz tam więcej reniferów, ale może ;)
    Oprócz tego chciałabym torebke channel, jedną z nowych fryzur lub cienie z TRANSFORM. Niestety nie stać mnie na to i mam nadzieję, że w te święta coś od Ciebie dostanę ;*

    Pozdrawiam,
    ~Zoe / Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za to dam Mikołajowi spokój, bo i tak ma dużo spraw na głowie z tymi prezentami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Mikołaj lubi obdarowywać, więc poczuje się urażony, że nie chcesz mu przedstawić swojej listy prezentów :)

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam. I tak nie mam żadnego sensownego pomysłu na listę prezentów :C

      Usuń
  12. Oto moja mała lista prezentów :)
    http://bankfotek.pl/view/1627973
    Punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochany Mikołaju!
    Nie mam dużych wymagań, nie wiem czy byłam wystarczająco grzeczna w tym roku :) Mam cichą nadzieję, że jednak o mnie nie zapomnisz i uznasz, że zasłużyłam na małe "co nieco".
    Chciałabym jakąś kurteczkę lub blezer (żebym nie zmarzła w tę zimę), jakąś sylwestrową sukienkę (raz do roku można się odstroić!) czy buty. A z takich konkretnych rzeczy to marzą mi się DKNY (najbardziej jakieś z 3 kolekcji), może jakieś kultowe spódniczki z basics, albo jakieś niechciane tribute (np. czarny wianek Jean Paul Gaultier Tribute, czy Louboutin'y. Oczywiście nie pogardzę innymi rzeczami, ucieszę się ze wszystkiego!).
    Muszę już kończyć Mikołaju, cieplutko Cię pozdrawiam i ślę buziaki ;*

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  14. Drogi Mikołaju! Na poniższym obrazku umieściłam rzeczy, o których od dawna marzę i nie potrafię ich zdobyć! Dodam jeszcze, że w tym roku byłam wyjątkowo grzeczna!
    http://pl.tinypic.com/r/117cro1/5
    Pozdrawiam się bardzo serdecznie! Nie zmarznij!
    doda000

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochany Mikołaju! <3 Moim największym stardollowym marzeniem od dawna są te bluzeczki link Jednak zdaję sobie sprawę, iż zdobycie ich dla mnie byłoby dla ciebie wielkim trudem. Dlatego jak co roku odłożę je na bok z myślą że kiedyś je znajdę. Prezent, który chciałabym dostać to jakaś ładna torba na ramię, bądź pasek z napisem Moschino. http://bankfotek.pl/view/1629750

    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochany Mikołaju ♥
    W tym pechowym 2013 roku proszę Cie o nic wielkiego chciałbym od Ciebie dostać kapelusz Ganster glam i Turquoise Long Sweater taki niebieski link:http://bankfotek.pl/view/1629913 . . Wiem, że to pewnie nie będzie takie łatwe , ale ucieszyłbym się nawet z byle jakiego prezentu. Jeżeli jednak to się spełni podaje ci nick do Mojego profilu na stardoll: Domcia204

    OdpowiedzUsuń
  18. Drogi Mikołaju!
    W tym roku byłem bardzooo grzeczny! Chciałbym od Ciebie dostać to: http://bankfotek.pl/view/1630209 wiem, że obrania te są ciężko do zdobycia ;c Najbardziej chciałbym dostać tą spódnice z mochino, ale również ucieszę się z innych pozostałych.
    Wesołych świąt!

    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochany Mikołaju!
    W roku 2013 był chyba (!) całkiem grzeczna. Starałam się komentować wszystkie posty na METAMORPHOSIS, choć nie zawsze miałam czas. Mi marzą się wianki LE( http://i.imgur.com/evTNKpp.png ) . Od dawna próbuje je znaleźć na bazarku, ale jeśli w ogóle się pojawią to są strasznie drogie.Ucieszę się ze wszystkiego, lecz na nich najbardziej mi zależy.
    hi.....angel

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochany Mikołaju!
    Już od kilkunastu miesięcy chciałbym zobaczyć malinowe spodenki z kolekcji Young Hollywood w swojej szafie. Jak je zobaczyłem w Starplazie, chciałem natychmiast je zakupić, ale niestety, wyskoczył mi komunikat, że zostały wyprzedane. No to po kilku miesięcy gorączkowo szukałem w Starbazaar i niestety, znalazłem tylko po 500-600 sd. Jeśli mam być szczery, to przyznam bez bicia, że w tym roku byłem troszkę grzeczny. Na świadectwie z 3 klasy gim miałem bardzo dobre zachowanie, a teraz w liceum mi wychodzi poprawne zachowanie, ponieważ czasami mi się zdarza zasypiać na pierwsze lekcje i się spóźniać przez spóźnione autobusy. Mam nadzieję, że świętemu Mikołajowi nie pojawi się zawał serca jak będzie przeczytał ten list. Chciałbym napisać, że bardzo mocno kocham Mikołaja i serdecznie pozdrawiam! ♥
    PS: Zostawiam link mojego wymarzonego prezentu: http://bankfotek.pl/image/1632458.jpeg :D

    Piotrek, jarus55.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że zapomniałeś o Mikołaju ;d

      Usuń
  21. Drogi Mikołaju!
    Gdybym napisała o wszystkim, co bym chciała, oszalał byś, ale wybrałam kilka rzeczy, które strasznie mi się podobają i bardzo chciałabym je w swojej szafie, a przynajmniej jedną rzecz! Oto lista: http://i43.tinypic.com/16h4tgn.jpg + do tego pudrowa spódniczka z YH i LE *_* Przez cały rok byłam grzeczna, no prawie, ale gdy robiła coś dobrego, robiłam to szczerze i z całego serduszka! Mam nadzieję, że moje prośby zostaną wysłuchane :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Mikołaju!
    W tym roku byłam nawet grzeczna ( starałam się być grzeczna) wchodziłam na stardoll, brałam udział w konkursach, zgłosiłam się na redaktorkę i już piszę na dwóch blogach! Pod choinkę chciałabym wianek, lity czarne z brązowym koturnem (?)( no wiesz jakie ), kozaki, spódnicę taką różową ( modną ) lub czarną ( z paskiem ), jakaś bluzka też byłaby mile widziana.
    Wiem, że to dużo i że masz jeszcze inne Doll do obdarowania ale bardzo proszę o jedną z tych rzeczy bo mnie zwyczajnie na nie nie stać .. Po za jak mijaj ci zima? Na górze ucho w malaponi pada śnieg? Mikołajowa dobrze cie karmi? Rudolf świeci i jak się czuję? Elfy grzeczne?
    Twoja fanka MaybeHoney

    OdpowiedzUsuń
  23. Drogi Mikołaju

    W tym roku byłem wyjątkowo grzeczny. Mogę się pochwalić nawet, że przeprowadziłem starszego mężczyznę przez jezdnię, a nawet odprowadziłem starszą babcię z zakupami do mieszkania. Uczyłem się też systematyczniej, co widać po moich ocenach. Próbowałem być też miły dla wszystkich, ale czasami nie wychodziło. No ale najważniejsze są chęci. Mam nadzieje, że zasługuje na małe upominki, w postaci swetra, oraz torebki http://pl.tinypic.com/view.php?pic=23lid1w&s=5#.UrWydvTuIpB.

    Pozdrawiam Cię Igor/ ...TENTURI...

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy Mikołaju,

    Zacznijmy od tego, że zgodziłeś się przyjąć nasze zgłoszenie później, za co bardzo dziękujemy. Ten rok minął nam bardzo szybko, wciąż wydaje nam się, że zaczyna się dopiero 2013... Ciągle wspominamy letnie wakacje, a tu już trzeba planować kolejne! :) W szkole uczyłyśmy się i nadal uczymy się dobrze, na stardoll starałyśmy się, choć czasu ciągle nam brakowało i było miejscami to widać. Próbowałysmy też jak najdłużej komentować Waszego bloga, ale niestety wyszło... jak wyszło! Naszym marzeniem jest HB Vest, który dawno temu wymsknął się z naszych rąk (bardzo tego żałujemy) i szybko zrozumiałyśmy, że sprzedanie go za 80sd było błędem. Oczywiście jest to trudna rzecz do zdobycia, więc niech Mikołaj się nie martwi, zrozumiemy, jeśli nie znajdziemy go pod choinką! Naszym marzeniem jest również kurteczka czarno-złota z Just Cavalli... równie piękna jak Vest c;
    Mamy nadzieję, że mimo olbrzymiej roboty, znajdziesz czas na odpoczynek i miło spędzisz Święta!

    Całusy,
    Asia i Ola - miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochany Mikołaju,
    Przepraszam, że jest już prawie 30 minut po 14. i nie powinnam pisać o tej porze. Wybacz spóźnienie, ale zabiegana trochę jestem ostatnio. Jeśli jeszcze znajdziesz sekundkę na przeczytanie tego listu to pamiętaj o mojej stardollowej liście życzeń w starplazie. Jest tam kilka wymarzonych drobiazgów.
    Uciekam do sprzątania, gorąco całuję

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem ze jestem meega spozniona Mikolaju, ale nie bylam pewna czy powinnam jako redaktor to napisac ;c postanowilam jednak poprosic o cokolwiek, co moglbys mi podarowac ze swojej stardollowej szafy, uciesze sie ze wszystkiego ale nie licze na cokolwiek bo troche zawalilam z terminem ;p wesolutkich świąt <3

    OdpowiedzUsuń