poniedziałek, 23 grudnia 2013

Metamorfoza CudneOczka

Postanowiłam wznowić ten dział. Na razie poprowadzę go sama, ale w przyszłości może znajdę kogoś.  Może ktoś jest już teraz zainteresowany? :)


PRZED: Z pewnością nie jest to mój styl i trudno będzie mi wypowiedzieć się na temat tej stylizacji, ale spróbuję. Kolorystycznie to wszystko w miarę współgra, ale nie do końca jest to spójne. Torebka i top to dwa najsłabsze ogniwa tego outfitu. Nie pasują do całości. Torebka jest zbyt delikatna do ciężkich, motocyklowych butów i ogólnej wizji tego stroju. Podobnie jest z topem, na jego miejscu widziałabym np. jakiś czarny, "podarty". 

PO: Tutaj mamy całkowite przeciwieństwo pierwszej stylizacji. Jest delikatnie, romantycznie i bardzo dziewczęco. Doll wygląda na postać posiadającą duszę artystyczną. Nie mogło zabraknąć oczywiście odrobiny szaleństwa w postaci okularów o dziwnym kształcie i różowego szalika


PRZED: Cóż, makijaż nie przekonuje mnie za bardzo do siebie. Oczy pomalowałaś jedynie brązowym cieniem, oraz czarnym tuszem. Poszłaś na łatwiznę? :) Z pewnością nie jestem też fanką policzków. Są krzywo pomalowane i zbyt mocno. Jeżeli oko jest mocno podkreślone to wystarczyłoby delikatne podkreślenie kości policzkowych. To samo odnosi się do ust w tym wypadku. Z daleka prezentują się dość ciekawie, ale z bliska wyglądają tak, jakbyś je malowała z zamkniętymi oczami. 
.
PO: Moja wersja nawiązuje do stroju jaki przygotowałam. Jest delikatnie, dziewczęco i pokusiłabym się o stwierdzenie, że lekko tajemniczo. Makijaż oka składa się głównie z dwóch cieni: w kolorze orchidei i białego. Nie masz zbyt wielu kosmetyków, dlatego nie szalałam. Usta to połączenie dwóch szminek i błyszczyku. Nie przepadam za ich malowaniem, ale musiałam się przemóc. Do tego delikatnie muśnięte policzki. 

Co sądzicie o metamorfozie? Która opcja przypadła Wam bardziej do gustu? 
Chcecie by posty z tego działu pojawiały się już regularnie?

11 komentarzy:

  1. Metamorfoza twarzy super! Świetne usta!:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Można zgłosić się gdzieś do metamorfozy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wcale nie podoba ;<

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po, w makijażach nie podobają mi się usta, jednak pomijając to również wolę po. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza w stylizacji Po ale w makijażu przed :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana metamorfoza. Wydaje mi się, że po jest lepiej (: Jeżeli miałabyś czas to cóż stoi na drodze, by wznowić ten dział?

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardziej podoba mi się po, przed tez nie jest źle. Jednak twarz bardziej przekonuje mnie przed :) Bardzo możliwe, że to przez dobór fryzury :)

    OdpowiedzUsuń