piątek, 13 grudnia 2013

Mix Outfits

Witajcie. Dawno nie dodawałam notki z jakimiś tam moimi przemyśleniami :) Chyba czas to zmienić, prawda? W końcu piątek i można chociaż trochę odsapnąć od szkoły. Dzisiaj od razu po szkole poszłam po prezent dla mojej koleżanki - nie robiliśmy losowania na Mikołajki, a właśnie na święta. Z wyborem prezentu nie miałam żadnego kłopotu, bo zwyczajnie kupiłam masę słodyczy - trafiłam akurat na łasucha :) Uwielbiam kupować prezenty, nie wiem dlaczego, ale daje mi to ogromną radość i przyjemność. Naszła mnie dzisiaj wielka ochota na rysowanie, więc może coś stworzę później. Dawno tego nie robiłam z powodu braku czasu, więc pewnie moja ręka wyszła z wprawy. Ubolewam, że przez szkołę i nawał nauki nie mam czasu na to, co kiedyś uwielbiałam. A nawet kiedy mam już odrobinę tego czasu to przez zmęczenie nie mam ochoty na nic. I tak ciągle... Nie przedłużając, oto stylizacja:


Bluza - Hot Hot Buys + Original Future
Spodnie - StarDesign
Kurtka - Fudge
Buty - Antidote
Torebka - Sonia Rykiel Tribute
Pasek - It Girls
Czapka - Decades

9 komentarzy:

  1. o matko te spodnie są genialne. stylka całkiem fajna, choć nie jestem przekonana do butów

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są rewelacyjne chyba sobie takie zrobię xD Ale wątpie żeby mi się udały xD

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do -Carolla-, bo to jej projekt. Może jeszcze posiada takie

      Usuń
  3. Ja tam zawsze nie mam pojęcia co kupić, a stylizacja jak zwykle świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetne połączenie barw. Do czarno-białych spodni (w fenomenalnie zrobionym wzorze) oraz czapki dodałaś rzeczy w typowo pastelowych barwach (pudrowy róż oraz lawendowy). Aby nie było ''za słodko'' dorzuciłaś do tej stylizacji kurtkę w większym rozmiarze (oversize) w głęboko niebieskim kolorze, co było strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co tu się rzuca w oczy to te fenomenalnie zrobione spodnie, które są chyba baza całej genialnej stylizacji. Podoba mi się połączenie kurtki z bluzą, makijaż fajnie pasuje kolorystycznie do całości. Dodanie czapki było dobrym pomysłem, fajnie pasuje do całego outfitu :) Torebka świetna, buty sportowe? Tu wyglądają świetnie, choć nie zawsze z takim połączeniem wychodzą dobrze. U ciebie to się udało, jestem pod wrażeniem genialnej stylizacji :*
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie strasznie rzucają się w oczy. I nic dziwnego, wyglądają świetnie! Cała stylizacja prezentuje się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń