czwartek, 26 grudnia 2013

Mix Outfits

Świąteczne zakupy w starbazarze na stardoll udane a nawet z nadwyżką, która dziś w stylizacji gra pierwsze skrzypce. Blazer ten nigdy nie znajdował się na mojej liście życzeń ale skusiła mnie jego zaskakująco niska cena. W użyciu jak dla mnie dość nieporęczny stąd te pudry i róże z nim współgrające. Rzecz totalnie nie moja. Jeśli ktoś poszukuje chętnie odsprzedam w świątecznej cenie (do uzgodnienia) ;)



Okulary - D&G Tribute
Blazer - Bonjur Bizou
Top - It Girls
Spódniczka - Givenchy Tribute
Torebka - Valentino Tribute
Buty - Chanel Tribute

10 komentarzy:

  1. Za ile kupiłaś blazer? Naprawdę fajna stylizacja <3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam za 150. Kamień z serca za pozytywne komentarze bo nie byłam przekonana :P

      Usuń
  2. /Śliczna! Ta torebeczka tu pięknie pasuje!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się ten blazer, bardzo. Miałam go na starym koncie, kupiony za grosze, a teraz jest taki drogi. Stylizacja jest piękna ♥

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blazer wystawię na sprzedaż jak tylko skończy mi się 48h limit więc marzenia do spełnienia :d

      Usuń
  4. Blazer genialny, stylizacja też wpadła mi w gusta ; ) : )

    OdpowiedzUsuń