poniedziałek, 30 grudnia 2013

New Year!

Witajcie! Jak Wam minęły święta? Jak je spędziliście? Co ciekawego dostaliście? :) U mnie odbyło się normalnie, wigilia w 20 osób, a prezenty również były. święta zaliczam do udanych, zapamiętam je na długo. Z racji tego że ostatnio mnie długo nie było (wyjechałam na czas świąt) dzisiaj ma dla Was stylizację. Zakochałam się w nowej kolekcji YSL, jest niesamowita, najchętniej wykupiłabym praktycznie całą. Niestety nie mam nieskończonej ilości sd, zabrakło mi już niestety ja niektóre rzeczy. Outfit jest oversizowy, szeroki i luźny. Bazą był przepiękny komplet: szalik i kurtko-narzutka. Co sądzicie? :)

Kurtka, szalik- YSL
Sukienka- Fallen Angel
Top- Decades
Torebka- Fallen Angel
Skarpetki- Killah
Buty- Nelly.com

+ niespodzianka
Aby wziąść udział należy obserwować bloga.



9 komentarzy:

  1. Stylizacja jest bardzo ładna, świetnie połączyłaś wszystkie kolory. Ja mam trochę nudno w święta, w ogóle ich nie czuję. Faktycznie nowa kolekcja YSL jest genialna!!
    Zgłaszam się
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, jedynie to spódniczka nie pasuje, ale tak po za tym to jest okej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba, może zmieniłabym kolor ust na ciemniejszy np. bordowy.
    +zgłaszam się

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś mi sie nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również się nie podoba. Jeszcze zmieniłabym kolor ust, ktory jest za jasny. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na stylizacje, jednak niezbyt przypadła mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja poprawnie wykonana, wszystko kolorystycznie do sb pasuje i nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mnie w tej stylizacji nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja byłaby lepsza bez szalika i tego na rękawy.
    *wziąĆ*

    OdpowiedzUsuń