piątek, 6 grudnia 2013

Ostateczne pożegnanie.


Witam Was po długiej przerwie. Jednak nie wracam, można powiedzieć wręcz odwrotnie. W końcu po bardzo długich rozmyślaniach dojrzała we mnie ta decyzja dotycząca mojego już ostatecznego odejścia. Myślałam już o tym długo przed tym, jednak wciąż wierzyłam, że uda mi się pogodzić wiele moich spraw z pracą na blogu i nad kontem. Wtedy też narodził się nowy problem - co zrobić z blogiem? Nie chciałam go zamykać, a już tym bardziej usuwać. Rozwiązanie było jednak bardzo blisko mnie. Dziękuję Magdusi, że zgodziła się przejąć bloga, nadal zajmować się nim. Teraz to Metamorphosis jest już Twoje :) Bardzo się cieszę, że mojego 'kochane dziecko' oddaję w tak dobre ręce. Z całego serca wierzę, że poradzisz sobie, a i obserwatorzy z doskonały swój sposób wspomogą Cię.
Koniecznie muszę podziękować wszystkim osobom, które poznałam na Stardoll. Kiedy 6 lat temu zakładałam konto nie sądziłam, że na 'zwykłej' stronie internetowej poznam i nauczę się tak wiele od ludzi, że odejście, które musiało kiedyś nadejść okaże się aż tak trudne. Chcę serdecznie pozdrowić i z całego serca podziękować za wspólną zabawę i mile spędzony czas:
* Magdusi (wiedz, że nigdy nie spotkałam tak niezwykle utalentowanej i świetnej osoby)
* Laurus ( uwielbiam Cię za twój optymizm)
* Wiki912 (byłaś pierwszą osobą na Stardoll, dzięki której zrozumiałam, że 
SD to głównie ludzie)
* LadyPrincesslov (jesteś najmilszą i najbardziej pomocną duszyczką)
* LadyKinga
* Moniaa13
* Misslola
* Edka. 

Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystko! Nigdy o Was nie zapomnę! 

- Kawa - pamiętam o moich zaległościach :)

7 komentarzy:

  1. Niemiły prezent na Mikołajki :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi szkoda że odchodzisz, ale bądź pewna że w rękach Magdy bloog jest bezpieczny ;) Jesteś świetna w tym co robisz, i mam nadzieję że jeszcze kiedyś odwiedzisz nas tutaj na małą chwilkę. Rozumiem Cię, szkoła i obowiązki zobowiązują, wiele osób ma z tym problem.
    Jeszcze raz, chciałabym ci podziękować za to, że dałaś mi szansę pisania na tym bloogu, oraz za wsparcie.
    Papa ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro, że odchodzisz, ale życzę Ci wszystkiego najlepszego w życiu realnym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze oddajesz bloga swietniej i utalentowanej osobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro że odchodzisz, ale rozumiem :( Życzę powodzenia magdusi!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, niestety odeszłam i z bloga i powoli odchodzę ze stardoll :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, szkoda. No ale życzę Ci powodzenia w prawdziwym życiu, ono jest najważniejsze ;))

    OdpowiedzUsuń