środa, 18 grudnia 2013

Top Trends - Original Future

MISSLOLA_88:




Original Future- to jeden z ulubionych sklepów w Starplazie, głownie ze względu na to, że jest tak wesoło i kolorowo a właśnie ja taka na co dzień jestem. Oczywiście żaden sklep nie jest idealny, znajdą się też tam rzeczy kiczowate w które nie warto inwestować. W mojej szafie goszczą rzeczy, które moim zdaniem trzeba zakupić, są piękne, ponadczasowe i bardzo oryginalne. Spodnie, to kwestia gusta, jeśli ktoś nie lubi różu to nie przydadzą mu się. Topy są moim must have, można je nałożyć i skomponować z wieloma rzeczami. Jeśli chodzi o dodatki, to nawet jeśli komuś się niekoniecznie podobają, to warto je kupić, może kiedyś się przydadzą a cena jest naprawdę niska. 



Stylizacja 1- Ostatnio mówiliście że monotonnie i czarno, więc dzisiaj postanowiłam zaszaleć z kolorami ;) Tutaj przeważa różowy, jako akcent dodałam neonowy top oraz naszyjnik. Może niektórym się nie spodoba taka ilość różu, ale mi ostatnio jakoś on nie przeszkadza i chętnie go używam w stylizacjach.

Płaszcz- Callie's Picks
Naszyjnik, spodnie i top- Original Future
Torebka i buty- Riviera

Stylizacja 2- Tutaj trochę zaryzykowałam łącząc delikatnie i lekkie rzeczy z ostrymi i ciemnymi dodatkami. Wyszła taka mieszanina, ale moim zdaniem wszystko się zgadza, Podoba mi się moja doll w takim wydaniu :) 

Torebka, bluzka, naszyjnik- Original Future
Spódnica- Archive
Tatuaż- Evil Panda
Buty- Nelly.com
Skarpetki- Bonjour Bizou

Stylizacja 3- Bazowałam się na świetnym pod względem kolorystycznym komplecie- torby i naszyjnika. Chciałam żeby wyszło kontrastowo, i myślę że błękit i biel to nie jest najgorszy wybór. Mimo iż wydawało by się że koronka nie pssuje do piór, moim zdaniem tutaj to strzał w dziesiątke ! ;)

Okulary- Bonjour Bizou
Buty- Voile-
Naszyjnik, torba- Original Future
Bluzka- Tribiute+ Le
Spodenki- It Girls

MAGDUSIA500:


Hot Yellow Tee - krótki top przydatny do wielu stylizacji. Do tego ma cudowny kolor - kanarkowy, cytrynowy (jak kto woli :D). Jestem nim zachwycona i uważam, że to jedna z najlepszych rzeczy z tego sklepu. 

Hot Pink Studded Sweatshirt - kolejnym moim wyborem jest neonowa bluza. Większości kojarzy się ze sportowym lookiem, ale udowodnię Wam poniżej, że niekoniecznie jej zastosowanie musi 
być tak banalne i oczywiste. 



Stylizacja I - tutaj mamy mix kolorów. Lekko sportowy look z odrobiną kobiecości - odkryty brzuch i spódnica. Z pewnością nie wieje tutaj nudą.

Top - Original Future | Spódnica - Archive | Buty - Archive | Kurtka - Fudge | Plecak - No Name| 
Czapka - Mr. | Okulary - Royalty | 

Stylizacja II - tutaj króluje elegancja. Neony w połączeniu z pastelowymi barwami dają dość ciekawy
efekt. I oczywiście nie mogło zabraknąć ultra kobiecych szpilek.

 Sukienka - Yves Saint Laurent Tribute + Original Future + Tingeling | Buty - Riviera | 
Kopertówka - Young Hollywood

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie bardziej podobają mi się stylizacje missloli_88 (najbardziej 1), Original Future nie należy do moich ulubionych sklepów, ale wybrałyście na prawdę fajne ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobały mi się wszystkie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również bardziej podobają się stylizacje Missloli_88 :) Szczególnie ta pierwsza. Jeśli chodzi o ubrania, to bardzo podobają mi się torebki i naszyjniki z tego sklepu, szkoda tylko, że naszyjniki nie "wchodzą" pod włosy dollki.

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje! Po tym "Top trends" na pewno kupię nie jedną rzecz z Orginal Future.

    OdpowiedzUsuń
  5. Original Future jest barwnym sklepem z rzeczami w różnych wzorach i fakturach. Można w nim znaleźć wiele perełek, a większość z nich przedstawiliście w poście. Wasze stylizacje zawierają całą paletę barw, co aż cieszy oko i jest miłą odmianą od czarno-białych zestawień (oczywiście te też są świetnie, ale czasem można trochę poszaleć z kolorami). Niektóre z tych rzeczy widziałam już wiele razy, ale teraz zyskały ''nowe życie'' w stylizacjach w zupełnie odmiennym stylu od poprzednich. Świetnie widać na waszych stylizacjach, jakie macie odmienne style, ale to bardzo dobrze, że tak jest (nie wiem czy w poprzednim poście nie napisałam tego, w każdym bądź razie tak pomyślałam). Naprawdę stylizacje wam się udały. Życzę wam dalszej weny w tworzeniu takich wspaniałych postów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ja i moje powtórzenia. Oczywiście mogłabym zmienić ,,odmienne stylizacje'' na np. ,,inne stylizacje'', ale jak to ja - po prostu tego nie zauważyłam :C

      Usuń
  6. Jej, jakie świetne stylizacje! Pierwsza jest naj!

    Jesli chodzi o sam sklep, to jakoś za nim nie przepadam, ale czasami znajdzie się coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń