czwartek, 26 grudnia 2013

Top Trends - Saint Laurent Paris Tribute

Leather Skirt With Jewels - gdy ujrzałam ją w spoilerach od razu wiedziałam, że zagości w mojej szafie. Od jakiegoś czasu marzyła mi się taka spódniczka i w końcu admini zlitowali się nade mną :D Urzekły mnie w niej te piękne i starannie wykonane zdobienia. A do tego jest skórzana - po prostu cudo...

Cross Leather Skirt - kolejna czarna, skórzana spódniczka. Rzecz przydatna do każdego rodzaju stylizacji. Zamki przypominają mi kształt krzyża - motyw często pojawiający się w outfitach. I cena aż tak bardzo nie straszy.

YSL Leopard Glasses - wychodzę z założenia, że dodatków w szafie nigdy za wiele, a okularów szczególnie. Te mają dość ciekawy kształt i piękny wzór na ramkach - lamparcie cętki. 

YSL Bowler Bag - kocham torebki w świecie realnym, więc jak mogłabym nie kochać tutaj? :) 
Jest piękna w każdym calu i z pewnością będzie ozdobą niejednej stylizacji. Polecam również tą w kolorze czerwonym.

Hedi Seattle Sweater - rzecz dość nietypowa z pewnością. Myślę, że może być to dobre urozmaicenie w prostej, nieskomplikowanej stylizacji. 


I STYLIZACJA -  klasyczna elegancja przełamana odrobiną luzu w postaci czapki i topu. 
Dominują ciemne barwy. 

Top - StarDesign | Spodnie - Bonjour Bizou | Kurtka - Nelly.com + Archive | Buty - DvF | 
Torebka - Saint Laurent Paris Tribute | Czapka - Rio | Okulary - Hot Buys

II STYLIZACJA - małe szaleństwo - skóra, łańcuchy, krzyże, serduszka i czerń. 

Bluzka - Wild Candy | Stanik - Rio + Fallen Angel | Spódniczka - Saint Laurent Paris Tribute + 
ELLE | Buty - Bonjour Bizou | Okulary - Chanel Tribute | Kopertówka - Chanel Tribute


III STYLIZACJA - tutaj mamy taką "damę". Różne wzory i kolory. Pazura dodaje 
odkryty brzuch. 

Top - Bonjour Bizou | Spódniczka - Rio | Sweter - Saint Laurent Paris Tribute | 
Buty - Chanel Tribute | Naszyjnik - Young Hollywood + Decades | 
Okulary - Saint Laurent Paris Tribute

IV STYLIZACJA - na luzie i na sportowo. Ciężkie buty pasują do skórzanej spódniczki. A luźny
sweter do kolorowej czapki. 

Sweter - No Name + Special Offer | Spódniczka - Saint Laurent Paris Tribute | Czapka - Mr. |
Buty - Rio + Australia | Torebka - Gucci Holiday Tribute | Okulary - Original Future

12 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje! Najbardziej mi się spodobała druga stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś za bardzo na to pomysłu nie miałam. Tym bardziej, że sama musiałam przygotować większą ilość stylizacji, bo Julka wyjechała do rodziny na święta :)

      Usuń
  2. 3 stylizacja jest fenomenalna :D oprócz tych rzeczy z slp które pokazałas podoba mi sie jeszcze pasek c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mi też, ale nie miałam już pomysłu na niego :D A i zaraz coś Ci wystawię :)

      Usuń
  3. Te dwie spódniczki to najlepsze rzeczy z tej kolekcji :))
    Stylizacje bardzo ładne - 2 i 3 to moje faworyty :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczki i torebka są najlepsze! Mi jeszcze bardzo podobają się sukienki (krótka czarna i srebrna) i oczywiście buty z logo sklepu. Co do stylizacji - podoba mi się każda, 3 najbardziej :)

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne stylizacje najbardziej wpadła mi w oko 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są śliczne. Muszę jeszcze dokupić spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 2 stylizacje świetne <3
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 i2 stylizacja JEST REWELACYJNA! rESZTA TAKŻE FAJNA!

    eDKA2929

    OdpowiedzUsuń