środa, 11 grudnia 2013

Top Trends - Valentino Tribute

MISSLOLA_88

Black Rockstuds Pumps- klasyczne szpilki, przydają się w wielu stylizacjach. Niby nie mają w sobie nic takiego nadzwyczajnego, ale zapewne większość stardollowiczów je zakupiła. Mnie urzekły przede wszystkim za czub ( jest proporcjonalny, nie za duży, nie za mały), za dodanie do nich pasków ( fajnie urozmaicają but) oraz również za kolor (czerń ze złotem idealnie tutaj wyglądają).

Leather Valentino Jacket- Nie ma co tutaj dużo mówić, najzwyczajniejsza w świecie kurtka skórzana, ale po prostu przydatna i dlatego zdecydowałam się na jej zakup. Pasuje praktycznie do każdego outfitu i wprowadza do niego trochę swojej oryginalności i wyrazistości.

Stylizacje:

Stylizacja I - Dużo się tutaj dzieje, jest oryginalnie mimo tylko 2 barw.  Złoto w tym przypadku świetnie urozmaica czerń, dodanie różnych faktur np. piór wystających skod kurtki oraz koronki też robi swoje.

Stylizacja II - Nie chciałam stworzyć zwykłej, rockowej stylizacji, dlatego pokombinowałam ze spódnicami maxi. Dzięki nim, stylizacja ma w sobie lekkość i nie jest przytłaczająca. W tym przypadku dobrze zdała też egzamin darmowa bluzka, nadaje outfitowi luzu. Reszta jest czarno biała i spokojna. Do sukienki dodałam przeźroczystą spódnicę, która robi za baskinę. Myślę że to dobre rozwiązanie :)


MAGDUSIA500


Leather Valentino Jacket - zakupiłam ją z podobnych pobudek co Julka. Spodobał mi się jej krój, oraz materiał z jakiego została wykonana. Nadaje się zarówno do eleganckich jak i rockowych stylizacji. Mam nadzieję, że jeszcze nieraz ją wykorzystam w swoich outfitach.

Valentino Crossbody Purse - przypomina mi trochę jedną z torebek z Limited Edition. Praktyczna i dobrze wykonana to jej charakterystyczne cechy. 

Valentino Tribute Tote - oryginalny krój, oraz piękny kolor to zdecydowanie plusy tej torebki. Nadaje się do luźnych, codziennych stylizacji, ale też do bardziej eleganckich outfitów.



STYLIZACJA I - dominują ciemne kolory. Wzorzysta spódnica delikatnie rozjaśnia ten outfit. Ogólnie jest mrocznie i ciemno. Przepraszam za niepasujący makijaż, ale nie miałam siły już go zmieniać.

Kurtka - Valentino Tribute + Original Future | Top - Young Hollywood | Spódnica - It Girls | Buty - Young Hollywood + Limited Edition | Torebka - Valentino Tribute

STYLIZACJA II - przeciwieństwo pierwszej stylizacji. Mogę określić ją jednym zdaniem: mix wzorów i kolorów. 

Top - Ever After High | Spódnica - Alice + Olivia Tribute | Żakiet - Archive + Young Hollywood |Buty - Rio | Torebka - Valentino Tribute | Naszyjniki - Nelly.com + Killah | Okulary - Special Offer | 




8 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje mi się podobają, ale dodatkowy + dla Magdusi, ponieważ jest dużo kolorków. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacje Magdusi jak ostatnio lepsze, ale ta twarz wszystko niszczy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, ale missloli trochę...monotonne :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylki fajne, ale magdusi lepsze :D
    Metamorfoza doll? Ja wolałam poprzednio twarz, ale to Twoja sprawa przecież ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety dopiero co znalazłam czas, aby skomentować ten post (wczoraj weszłam jedynie na chwilkę na komputer). Post bardzo przyjemnie się czyta, a stylizacje ogląda. Obie redaktorki preferują inne style, jednak jest to na plus. Każda stylizacja ma w sobie ,,to coś'' i jest zupełnie inna od poprzedniej. Każda z osobna jest przemyślana oraz zadbana o drobne szczegóły. Wszystkie stylizacje są świetne (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, ta ostatnia stylizacja jest niesamowita!
    Oczywiście reszta też ładna, ale ta wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń