Świetna, tylko usunęłabym naszyjnik.adusiaczek3
Świetna jest. Całość wygląda jak sukienka :DZdjęłabym jedynie szalik. MyMelisaWhite
Piękna! *_* Jak zawszeEdka2929
śliczna ;)))
Bez szala byłoby tu pusto. Świetna jest ta stylizajca :>
Fajna, podoba mi się wzór, który jest na bluzce i spódnicy. :)
Zmieniłabym kapelusz, a tak to jest ok.
Śliczna :3
Fason kapelusza mnie nie przekonuje, poza tym jest świetnie :)
A wedlug mnie wszystko jest swietne! :)
Świetnie połączyłaś 2 rzeczy w sukienkę, muszę je znaleźć w bazarku ;)
Przecudowna sukienka!
Bardzo ładna stylizacja : >SzarlotStar
Świetna, tylko usunęłabym naszyjnik.
OdpowiedzUsuńadusiaczek3
Świetna jest. Całość wygląda jak sukienka :D
OdpowiedzUsuńZdjęłabym jedynie szalik.
MyMelisaWhite
Piękna! *_* Jak zawsze
OdpowiedzUsuńEdka2929
śliczna ;)))
OdpowiedzUsuńBez szala byłoby tu pusto. Świetna jest ta stylizajca :>
OdpowiedzUsuńFajna, podoba mi się wzór, który jest na bluzce i spódnicy. :)
OdpowiedzUsuńZmieniłabym kapelusz, a tak to jest ok.
OdpowiedzUsuńŚliczna :3
OdpowiedzUsuńFason kapelusza mnie nie przekonuje, poza tym jest świetnie :)
OdpowiedzUsuńA wedlug mnie wszystko jest swietne! :)
OdpowiedzUsuńŚwietnie połączyłaś 2 rzeczy w sukienkę, muszę je znaleźć w bazarku ;)
OdpowiedzUsuńPrzecudowna sukienka!
OdpowiedzUsuńBardzo ładna stylizacja : >
OdpowiedzUsuńSzarlotStar