Ładna twarz, stylizacja mi się nie podoba. Dziwne połączenie wszystkiego.
Jacie *c*
Ale genialna spódnica!
Śliczna, masz świetne ciuchy. c:
Spódnica świetna, pomysł na wianek też niezły :))
Cudowna *.* troche japońsko ;)
O.o nie spodobała mi się
Bardzo ładny wianek i stylizacja
Buty jakoś mnie nie pasują, tak to reszta świetnie :)
Świetna! Oczu nie można oderwać :D
*_*Edka2929
Jakoś nigdy nie byłam przekonana do całych wzorzystych stylizacji, ale twoja bardzo mi się podoba.nessie1516
niewiem co owiedziec... nie podoba mi się. moze dlatego ze nie w moim stylu ...
Świetnie! i tak kolorowo .. :)SzarlotStar
Ładna twarz, stylizacja mi się nie podoba. Dziwne połączenie wszystkiego.
OdpowiedzUsuńJacie *c*
OdpowiedzUsuńAle genialna spódnica!
OdpowiedzUsuńŚliczna, masz świetne ciuchy. c:
OdpowiedzUsuńSpódnica świetna, pomysł na wianek też niezły :))
OdpowiedzUsuńCudowna *.* troche japońsko ;)
OdpowiedzUsuńO.o nie spodobała mi się
OdpowiedzUsuńBardzo ładny wianek i stylizacja
OdpowiedzUsuńButy jakoś mnie nie pasują, tak to reszta świetnie :)
OdpowiedzUsuńŚwietna! Oczu nie można oderwać :D
OdpowiedzUsuń*_*
OdpowiedzUsuńEdka2929
Jakoś nigdy nie byłam przekonana do całych wzorzystych stylizacji, ale twoja bardzo mi się podoba.
OdpowiedzUsuńnessie1516
niewiem co owiedziec... nie podoba mi się. moze dlatego ze nie w moim stylu ...
OdpowiedzUsuńŚwietnie! i tak kolorowo .. :)
OdpowiedzUsuńSzarlotStar