czwartek, 2 stycznia 2014

Top Trends - Callie's Picks + NIESPODZIANKA

misslola_88

Prawdę mówiąc kolekcja w ogóle mi się nie spodobała. Z ubrań to praktycznie nie mogłam nic wybrać, nie było NIC co mogło mnie w 100% zadowolić. Jest dużo różu, tandety, dziwnych świecących i innych tego typu rzeczy. Pierwsze co zrobiłam to kupiłam torebkę- śliczna, uniwersalna, ale bardzo przydatna, To mój totalny MUST HAVE tej kolekcji!  Reszta również nie powala wyglądem, ale ważne że jest przydatna. Na to głównie stawiam. Buty możesz dobrać do każdej stylizacji, ich zakup zależy od gustu, nie każdym podoba się tgoo typu fason. Torebka klasyczna, ma ładny delikatny kolor i to mi się w niej podoba ;)













Stylizacje: [ostrzegam, nie mam weny więc nawet ja nie jestem do nich przekonana w 100% :)]

1 stylizacja- Jakoś kojarzy mi się z kobietą, ubraną na święta..;p Ale nie tak poważnie, tylko tak nowocześnie. W każdym razie, jest prosto, czerń i biel + dla ożywienia prześliczny czerwony kardigan dzięki czemu nie jest nudno i monotonnie. Nie wiem co tu dużo mówić, oceńcie sami ;)
2 stylizacja- Jest jaśniej, przejrzyściej, ale również z domieszką czerni. Starałam się wszystko dobrać pod kolor, ale nie za bardzo jestem zadowolona z efektu.
3 stylizacja- Kombinacja czerni połączona z mocnymi kolorami- żółtym i niebieskim. Jest wesoło, ale z klasą. Strasznie lubię takie odważne, mocne połączenia, gdzie kolory się wyróżniają i grają główną role.



MAGDUSIA500


Pastel Trench Coat - klasycznych płaszczy nigdy za wiele. A ten ma jeszcze przepiękny kolor, więc 
czemu miałby nie zagościć w mojej szafie? Swoją delikatną barwą z pewnością może ożywić 
niejeden outfit.

Gold Blush Top - coś, czego brakowało mi w mojej szafie już dłuższy czas. Cudowne zdobienia 
to coś, co przykuwa wzrok. Może nie jest zbyt prosty do zestawienia, ale polecam. Dla
osób, które szukają jednego, mocnego akcentu będzie on doskonałym rozwiązaniem. 


I STYLIZACJA - kolory nieadekwatne do obecnej pory roku, ale pogoda również nie napawa mnie
tą typowo zimową atmosferą, więc jest to, co jest. Dużo się dzieje: panterka, kawałek
zebry, błyskotki i mnóstwo złota... Uwielbiam taki przepych.

Top - Callie's Picks + Tingeling | Spodnie - Bonjour Bizou | Płaszcz - Tingeling | Buty - Decades | 
Pasek - Saint Laurent Paris Tribute | Okulary - Special Offer + Saint Laurent Paris Tribute | 

II STYLIZACJA - kolejne małe szaleństwo. Spodnie "w oczy" i różnego rodzaju figury składające się
na naszyjnik to dość nietypowe połączenie, ale takie lubię najbardziej. W tym zestawieniu
postawiłam na stonowane kolory.

Top - Archive | Spodnie - StarDesign | Płaszcz - Callie's Picks | Buty - Bonjour Bizou | 
Naszyjnik - No Name | 

Dla czterech wylosowanych osób, które skomentują ten post mam:
2 x 10sd
2 x 20sd

15 komentarzy:

  1. OJACIĘ! Pierwsza stylizacja Magdusi jest mistrzowska! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ubrań nic nie mam. Kupiłam tylko torebkę białą :3
    Stylizacje cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylka missloli i druga Magdy to moje typy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne stylizacje :) Już kiedyś, za czasów tylko sd kupiłam ten płaszczyk, a pudrową torebkę w starbazarze :) Kupiłam tylko ten top :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze stylizacji missloli najbardziej spodobała mi się trzecia, pierwsza też jest świetna, druga natomiast nie przekonuje mnie zbytnio. U Magdusi zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, jest cudna, druga ładnie dopasowana kolorem, jednak nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny artykuł :) Najlepsza 2 i 3 stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wstępie od razu - pozwólcie, że skrócę Wasze nicki :)
    Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja Loli i pierwsza Magdusi :))

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNE stylizacje *.* sama nic nie kupiłam bo nie mam pomysły, ale w waszym wykonaniu wyszło świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje sa przepiękne!!

    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje Magdusi!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń