Wow, jestem pod wrażeniem. Ślicznie i fantastycznie. Połączenie bluzek ze spodniami jest świetne i najbardziej się wyróżnia. To zaskoczyło mnie najbardziej. Bejsbolówka z Limited Edition jest cudna, zakochałam się w niej od dawna. Mówiono, że wychodzą z nią same dobre stylizacje i ty to potwierdziłaś. Spodobało mi się połączenie różowej części butów z kopertówką. Dopracowałaś wszystko w najmniejszych szczegółach, nawet usta są tak czerwone jak mały element na kurtce. Jak tak patrzę na ubranie twojej doll, to z każdą sekundą bardziej mnie do siebie przekonuje, aż mnie oczy bolą xD I widzę, że na bogato: x3 Limited Edition, PPQ, świetne spodnie z Red Carpet i Original Future ;) Super, świetnie, choć w twoim wydaniu wszystkie stylizacje powalają to takiego stopnia. To się nigdy nie zmieni, kocham te twoje szalone połączenia wzorów i kolorów. Czekam na więcej.
Niesamowita stylizacja. Jesteś znana z tych niecodziennych, pomysłyowych, innych i szalonych stylizacji. Czasem ci to wychodzi a czasem wręcz odwrotnie.Tak oczywiście jest moim zdaniem, może dlatego, że ja cenię klasykę i taki spokój w stylizacjach i może to błąd. Bo przecież moda to zabawa, a ty to dowodzisz. Za co ci bardzo dziękuję. Jednak wracając do stylizacji ro ta mi się bardzo, ale to bardzo spodobała. Jest niezwykła jak ty. Uważam, ze pokazuje część ciebie, chociaż cię nie znam. Jest ciężko połączyć podobne wzory na górze i dole ale tobie się to w 100% udało. Spodnie pasuję idealnie do bluzeczki i to luźne spodnie to luźnej koszule. Trafnym przełamaniem tych wzorów jest ta przepiękna niebieska bejsbolówka z LE. Pasuje do całej reszty, troszkę uspokaja strój i dodaje nutki sportu. No i buciki pasują do reszty, są bardzo ładne. Jeszcze raz to przepiękny strój, dziękuje i czekam na więcej. nataleczka1218
Wow, jestem pod wrażeniem. Ślicznie i fantastycznie. Połączenie bluzek ze spodniami jest świetne i najbardziej się wyróżnia. To zaskoczyło mnie najbardziej. Bejsbolówka z Limited Edition jest cudna, zakochałam się w niej od dawna. Mówiono, że wychodzą z nią same dobre stylizacje i ty to potwierdziłaś. Spodobało mi się połączenie różowej części butów z kopertówką. Dopracowałaś wszystko w najmniejszych szczegółach, nawet usta są tak czerwone jak mały element na kurtce. Jak tak patrzę na ubranie twojej doll, to z każdą sekundą bardziej mnie do siebie przekonuje, aż mnie oczy bolą xD I widzę, że na bogato: x3 Limited Edition, PPQ, świetne spodnie z Red Carpet i Original Future ;) Super, świetnie, choć w twoim wydaniu wszystkie stylizacje powalają to takiego stopnia. To się nigdy nie zmieni, kocham te twoje szalone połączenia wzorów i kolorów. Czekam na więcej.
OdpowiedzUsuńadusiaczek3
Ładna. Fajnie dopasowane ubrania.
OdpowiedzUsuńNiesamowita stylizacja. Jesteś znana z tych niecodziennych, pomysłyowych, innych i szalonych stylizacji. Czasem ci to wychodzi a czasem wręcz odwrotnie.Tak oczywiście jest moim zdaniem, może dlatego, że ja cenię klasykę i taki spokój w stylizacjach i może to błąd. Bo przecież moda to zabawa, a ty to dowodzisz. Za co ci bardzo dziękuję. Jednak wracając do stylizacji ro ta mi się bardzo, ale to bardzo spodobała. Jest niezwykła jak ty. Uważam, ze pokazuje część ciebie, chociaż cię nie znam. Jest ciężko połączyć podobne wzory na górze i dole ale tobie się to w 100% udało. Spodnie pasuję idealnie do bluzeczki i to luźne spodnie to luźnej koszule. Trafnym przełamaniem tych wzorów jest ta przepiękna niebieska bejsbolówka z LE. Pasuje do całej reszty, troszkę uspokaja strój i dodaje nutki sportu. No i buciki pasują do reszty, są bardzo ładne. Jeszcze raz to przepiękny strój, dziękuje i czekam na więcej.
OdpowiedzUsuńnataleczka1218
Bardzo ładna stylizacja. Uwielbiam ten kaptur, świetny jest!
OdpowiedzUsuńNie lubie stylizacji z kilkoma roznymi wzorami na ubraniach. Moim zdaniem za duzo sie tu dzieje :/
OdpowiedzUsuńOd pasa w dół fajnie, na górze totalny chaos który do mnie nie przemawia.
OdpowiedzUsuńcallie-caroline