wtorek, 15 lipca 2014

I fall in Love!


Nowe fryzury z Tress up są genialne. Zakochałam się!


9 komentarzy:

  1. Te nowe fryzury są nieziemskie! Stylizacja też super c:

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna stylizacja ;)
    Co do fryzur, to tylko kilka mi się podoba xp

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, fryzury są śliczne ;D Stylizacja też! :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja fryzur jeszcze nie widziałam,bo nie miałam kiedy,ale zaraz na pewno zobaczę ;)
    Świetna stylizacja,wszystko pasuje,a szczególnie podoba mi się dopasowanie paska do butów .

    a38013

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ogólnie z Tress up, spodobały się 3 fryzurki , ale na tyle bardzo, że mogę uznać, że nowa kolekcja jest świetna! Co do stylizacj: Mam wrażenie, że kiedyś ją już widziałam.. Nie mówię, że jesteś kopiarą, co to to nie! Chodzi o to, że połączczenie tych spodenek z tą kurtką i białą bluzką wydaję mi się znane. Stylizacja bardzo mi się podoba C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sporo osób tak łaczyło ją, kiedy tylko ta kurtka do starplazy weszla :D

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc co do kolekcji Tress Up wszystkie włosy mi się nie podobają. Co dołożę do mojej doll to albo jakos odstają albo nie ma takiego koloru jak ja bym chciała no po prostu nie podobają mi się i koniec :D Co do stylizacji to ładnie wszystko wygląda tylko zmieniłabym te spodenki. Nie pasują do paska moim zdaniem ale tak to świetnie :)
    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak te fryzury są śliczne ^_^! Przechądząc do stylizacji również śliczna. Powiem po prostu, źe jest świetna, bo po co się rozpisywać? Bardzo mi się podoba, nic dodać, nic ująć i tyle!

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń