niedziela, 5 maja 2013

Select the Style: 'Czarna strona mocy' - ankieta.


Wybrałam trzy, a nie dwie najlepsze stylizacje, ponieważ nie mogłam ani ja, ani LadyKinga199 wybrać tych dwóch najlepszych. Przed Wami trudne zadanie. Przypominam, że zwycięzca zgarnia 40 sd.

1.
 Bardzo ładna stylizacja. Można powiedzieć, że z pazurem. Prosta, ale ma w sobie to coś, że nie można oderwać od niej oczu. Dobór dodatków bardzo ciekawy, szczególnie do gustu przypadła mi ta torebka.

2.
Czysty rock. To kwintesencja czerni. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się połączenie leginsów i kurtki z lekkim połyskiem. Niebanalna i ciekawa bluzka dodaje charakteru calości. CoolMiley pomyślała nawet o make up'ie - czerń kocha połączenie z czerwonymi ustami.

3.
Lubię takie wydanie prostoty. Ma ona zarazem coś, co się podoba. Świetna, jak zresztą wiemy, spódnica maxi i gorset są jej bazą, a dodatki bardzo dobrze dobrane sprawiają, że stylizacja choć monochromatyczna zyskuje dodatkowe 'oblicze'. To istny kunszt.


11 komentarzy: