niedziela, 5 maja 2013

Shadow

Witam.
Jestem zdołowana i załamana. Jutro już do szkoły. Nie odpoczęłam ani trochę. Dzisiaj rano postanowiłam poszperać w bazarku jakiś tanich ciuchów. Znalazłam spódniczkę z E&J za 23sd. Nie zastanawiałam się ani sekundy nad kupnem, ponieważ bardzo mi się podoba i od zawsze chciałam ją mieć. W stylizacji użyłam moich ulubionych kolorów. Jak ja dawno nie używałam tego blazera... Miłego dnia życzę :)

Koszulka - Bizou & Nelly.com
Naszyjnik - Fallen Angel
Kamizelka - Bizou
Blazer - ELLE
Spódniczka - E&J & Miss Sixty & Nelly.com (sukienka)
Okulary - Voile
Torebka - Nelly.com
Buty -  Archive & Fallen Angel



9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, Chyba najbardziej podoba mi się w nije perfekcyjna kolorystyka. Osobiście nie zabardzo lubie fiolet ale tutaj gra on świetną role.Bardzo fajnie ponakaładałą na siebie różne faktury- fajny efekt. Również duzy plus za dobre dopasowanie kolorystyki makijażu do reszty. Pieknie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mnie się połączenie koszulki z Nelly.com ze spódnicą.Stylizacja dopracowana na ostatni guzik.Genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to prześliczne najbardziej podoba mi się spudnica

    floora1239

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, lecz ja może bym zdjęła te okulary :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szczęściara! Od dawna marzyłam o tej spódniczce!

    OdpowiedzUsuń
  6. BMTH <3 <3 <3 <3 Stylizacja świetna :)

    marina034

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wszystko współgra ze spódniczką!

    OdpowiedzUsuń