wtorek, 3 grudnia 2013

Hot or Not

W dzisiejszym odcinku ocenię: bblvghlv,synopsa oraz miss_miley_van. Zapraszam!

bblvghlv
Dużoo się tu dzieje, może dla niektórych nawet ąz za dużo, ale mi to na swój sposób przypadło do gustu. Trochę pomęczyłaś, stylizacja ma wiele warstw, ale się opłacało, przez to nie jest nudna. Zmieniłabym tutaj ten granatowy szal. Za bardzo się wyróżnia i nie specjalnie tu pasuje. Bez niego, stylizacja jest lekka i zwiewna. Wielki plus za twarz, bardzo mi się podoba :) Daję Hot.

synopsa
Całokształt niestety nie jest powalający. Przede wszystkim srebrna wstawka kompletnie tutaj nie pasuje. W oczy rzucają się też buty, których dziwny kształt odstrasza. Mogłabym się też przyczepić do nogawek spodni, granat niekoniecznie tutaj pasuje. Gdyby usunąć powyżej wymienione rzeczy, byłoby całkiem okej :) Moja ocena to  Hot/not ;)


miss_miley_van
To było do przewidzenia, jest ślicznie ;) Nie użyłyście tutaj drogich, transparentnych ubrań wręcz przeciwnie, tanie rzeczy ze zwykłych takich sklepów. Kolorystyka jest zniewalająca, nie zapomniałyście też o makijażu. Jedyne co średnio mi się podoba to połączenie tych spodni z butami, przy nogawkach średnio to wygląda. Daję Hot ;*

Co sądzicie o dzisiejszych stylizacjach? Zgadzacie się z ocenami?

5 komentarzy:

  1. Hot, Hot i hot.. Wszystkie stylizacje są przepiękne :) Akle ostatnia najśliczniejsza! *>*

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z ocenkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, dziekujemy za hot! Bardzo nam milo :)

    Obydwie stylki fajne, ale ta 1 ma to 'cos'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza według mnie najlepsza!

    OdpowiedzUsuń