wtorek, 3 grudnia 2013

Z wybiegu wzięte.


Pomyślałam sobie o tej marce, gdy zauważyłam spoiler nowej kolekcji. Chodzi mi o Chanel, a może sami już się domyśliliście ;) 
Na przekór nie wybrałam kolekcji jesień/zima 2014, lecz wiosna/lato 2014.
Jest ona bardzo zróżnicowana pod względem kolorów, faktur i wzorów. Możemy jednak zauważyć powtarzający się motyw kratki i grubej dzianiny oraz łączenie długich skarpet do szpilek.



Przykładowe ubrania:





Stylizacje-inspiracje:



Zainspirowałam się 2 outfitem od końca, bo jest typowo letni i kolorowy, a w te zimne dni chciałam powrócić do wakacji :3

Top: Just dance | Spódniczka: Bonjour Bizou DIY | Pasek: Bonjour Bizou | Kopertówka: Orginal Future | Naszyjnik: Bonjour Bizou | Skarpetki: Killah | Buty: Special Offer | Tatuaż: Fallen Angell




Dzianinowy płaszcz i krata, elegancja sama w sobie. Dobrałam do tego białe i srebrne dodatki.

Top i spódniczka : Evil Panda | Blazer: Chanel | Pasek: Pretty'n Love | Buty: Apres Ski | Torba: Decades | Apaszka: Make Your Mark




W tej stylizacji natchnieniem dla mnie był 1 strój ze zdjęcia, czuli dół stonowany, góra przyciągająca uwagę. Użyłam soczystych kolorów i dodatków współgrających z resztą. Chyba polubiłam skarpetki :)

Top: Basic | Pod spodem bluzka: Archive | Naszyjnik: Orginal Future | Spodnie i pasek: Voile | Buty i torba: Decades | Okulary: Riviera | Skarpetki: Pretty'n Love



Makijaż:


W tym make-upie posłużyłam się wyglądem oryginalnego z pokazu. Oczy obrysowane niebieskim cieniem na dolnej powiece, a czarnym na górnej. Policzki musnęłam różem, a usta w kolorze ciemno łososiowym.



6 komentarzy: