środa, 4 grudnia 2013

Top Trends - Chanel Tribute

Witajcie! Od dzisiaj ja - misslola_88, wraz z Magdą - Magdusia500, będziemy prowadzić dla Was całkiem nowy dział o nazwie Top Trends. Posty będą ukazywać się w każdą środę. Każda z nas będzie wybierała dwie najlepsze (naszym zdaniem) rzeczy z dostawy, z którymi postaramy się stworzyć niebanalne stylizacje. A więc: SHOW MUST GO ON! :)

MISSLOLA_88:

Chains Tweed Jacket- Niebanalna i ekstrawagancka marynarka. Fani kraty oraz złota koniecznie muszą mieć ją w swojej szafie. Od razu zwróciłam na nią uwagę, uwielbiam takie klasyczne, ale zarazem nowoczesne ubrania.
Cheart Chanel Tee- Prościutka, ale śliczna bluzka. Można ją komponować i łączyć na różne sposoby i między innymi dlatego ją zakupiłam.


I STYLIZACJA - Starałam się zrobić prosty, ale zarazem ciekawy outfit.  Połączenie czerni z bielą jest bardzo zwyczajnie i nie chciałam żeby było nudno, dlatego założyłam na doll ubrania o różnych fakturach i dodatki aby urozmaicić całokształt.

II STYLIZACJA - Tutaj jest na bogato - nie w sensie ilości ubrań i dodatków, ale pod względem materiałów, czyli złota i skóry. Wyszło dość elegancko, ale też trochę nietuzinkowo.


MAGDUSIA500:


Leather Chanel Jacket - na jej temat krąży wiele podzielonych opinii. Ja należę do tej grupy, która uznaje ją za najcudowniejszą rzecz z całej kolekcji. Gdy ujrzałam ją w screenach to od razu wiedziałam, że znajdzie miejsce w mojej szafie. Piękne kolory i element ze skóry to jej główne atuty. Nie zastanawiajcie się długo nad jej zakupem, bo kiedyś może być warta dość dużo...

Chanel Chains Handbag - kolejna perełka z tej kolekcji. Jej prostota i cała ogólna prezencja po prostu ujmują. Już nie pamiętam, kiedy ostatni raz byłam tak pozytywnie zaskoczona i jednego jestem pewna - zajmie ona honorowe miejsce w mojej szafie. Idealna do każdego rodzaju stylizacji, poczynając od klasycznej elegancji, a kończąc na tych bardziej wymyślnych. 



I STYLIZACJA - dość ekscentryczna, jak większość moich outfitów. Próbowałam połączyć klasyczną elegancję z odrobiną sportowego looku - stąd te buty. Kwiatki, brokat i ćwieki to połączenie, które będę wykorzystywała częściej, bo przypadło mi do gustu. Postawiłam na bardziej stonowane kolory by nie przyćmić efektu, jaki dały wzory na sukience, ale też by wyeksponować w jakiś sposób kurteczkę. Do tego srebrny naszyjnik, który idealnie wpasowuje się w klimat tej stylizacji. 

Sukienka - Dolce&Gabbana Tribute + Nelly.com | Kurtka - Chanel Tribute + Archive | 
Buty - DKNY | Naszyjnik - Rio | Kopertówka - Special Offer 

II STYLIZACJA - nawiązuje w pewien sposób do pierwszej. Wkradła się tutaj również odrobina luzu, mimo to jest kobieco i z klasą. Dzięki wzorom na spódniczce i kolorowi na kurtce nie jest z 
pewnością nudno.

Top - Fallen Angel | Spódnica - Antidote | Kamizelka - Bonjour Bizou | Buty - DvF |
Pasek - It Girls | Kurtka - Limited Edition


Jak wrażenia? Co sądzicie o nowym dziale? 


7 komentarzy:

  1. ostatnia stylizacja jest świetna, reszta jakoś mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podobają mi się stylizacje missloli_88
    Chains Tweed Jacket jest PRZEPIĘKNA ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają stylizacje Magdusi! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się druga stylizacja Missloli_88 oraz druga Madusi500 ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wsztkie stylizacje są oprzepiękne! *>*

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne wszystkie jak dla mnie :3

    OdpowiedzUsuń