poniedziałek, 9 grudnia 2013

Hot or Not

W dzisiejszym odcinku ocenię:  jarus55, lalagaga4567 oraz Laurus01. Zapraszam !



jarus55- Połączenie 2 stylów nie zawsze się udaje, ale Tobie wyszło świetnie. Jest tu trochę elegancko, ale skóra również robi swoje. Jedyne co mi tutaj troszkę zbytnio rzuca się w oczy to kopertówka, nie za bardzo mi pasuje kolorystycznie.Daję Hot

lalagaga4567- Jest po prostu za prosto, za mało dodatków, za mało kombinacji. Niestety jest nudno. Niby kolorystyk się zgadza, ale niestety moja ocena to Not


Laurus01- Tego się nie spodziewałam :) Male zdziwienie, nie do końca wiem jak to ocenić. Każdy interpretuję stylizację świąteczną na swój styl. Ta niestety kompletnie mi nie przypadła do gustu, jest trochę za mało ubrań. Szczególnie przeszkadzają mi tutaj te wielkie śniegowce oraz golf, którego po prostu nie znoszę. Moja ocena to Not.

5 komentarzy:

  1. O ja, mój czarny kapelusz mi uciekł! XD Dziękuję za opinię, zgadzam się z Tobą, co do tej kopertówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z ocenami ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z każdym napisanym słowem (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z oceną Jarusa i Laurus, a drugiej stylizjcji dałbym hot/not, gdyż jest prosta, ale ładna :)

    Dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń