wtorek, 10 grudnia 2013

Z wybiegu wzięte.







Kolekcja Prady jasień/zima 2013/2014 zauroczyła mnie, kobiecymi fasonami, futrami oraz długimi, grubymi płaszczami. 
Pojawiają się w niej również motywy kraty, metalicznych kolorów, pasków, dzianin. Mokre włosy kojarzą mi się z seksapilem, a ostatnia stylizacja to podkreśla.


Przykładowe ubrania:



Pet'a Porter | Bonjour Bizou | Giftometer | MSW | Bizou | It girls | Fallen Angel | Archive | Tingeling | Callie's Picks | Fallen Angel


Stylizacje-inspiracje:


Ta stylka kojarzy mi się z retro, futro, kratka, pikowana torba.
 Myślę, że oddaje klimat pokazu.

Kurtka: Callie's Picks | Trencz: Darmówka | Futro: Fallen Angel | Pasek: Bonjour Bizou | Torebka: Decades | Bransoletki: Bonjour Bizou | Buty: Pretty'n Love






Znów futrzany element się tutaj przewija-kamizelka.
 Ciemna krata i mocne buty.

Futro pod spodem: Tingeling | Kamizelka: Fallan Angel | Naszyjnik: Rio | Torebka: Decades | Buty: Archive
Spódnica: Callie's Picks





Chciałam ukazać dużo warstw i wrażenie zimowego outfitu 
wiem, że on nieco odstaje od reszty, ale nie mogłam się powstrzymać.

Futro: Archive | Sweter: Bonjour Bizou | Kamizelka: Fallen Angel | Bransoletki: Wild Candy i Archive | Rajstopy: Basic | Buty: Young Hollywood | Kopertówka: Voile





Nie jestem przekonana co do tej stylizacji. 
Użyłam rudej kraciastej koszuli, a reszta jest w czerni. Dodatki z domieszką złota.




Make-up:



Nie ma to jak robić makijaż o 23 xd
Przepraszam za wszelkie niedociągnięcia. 
Bazowałam się na jesiennych kolorach, brązie, zgniłej zieleni i czerwieni. Usta i policzki w odcieniach jasnego brązu.


Co myślicie? :)

8 komentarzy:

  1. Twoje stylizacje są świetne! A ciuchy z pokazu genialne ;) EKSTRA ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja Ci wyszła GENIALNIE! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje, ciesze się, że Wam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle świetne stylizacje oraz genialny makijaż. Ty to masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne stylizacje, zazdroszczę płaszczyka MSW ;)

    OdpowiedzUsuń